Відповідно до плану роботи школи на 2017-2018 навчальний рік у травні 2018 року було підведено підсумки навчальної діяльності учнів за 2017/2018 навчальний рік. Протягом 2017/2018 навчального року педагогічний колектив школи працював над розв’язанням завдань, поставлених у річному плані. Викладання навчальних предметів здійснювалося у відповідності до робочого навчального плану Косоньської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2017/2018 навчальний рік, програм Міністерства освіти і науки України та згідно із розкладом, погодженим із профспілковим комітетом школи.
5 клас – 7,4
6 клас – 6,9
7 клас – 5,9
8 клас - 7,1
9 клас - 6
10 клас - 5,9
11 клас – 6,6
Аналіз успішності учнів Косоньської ЗОШ І-ІІІ ступенів за 2017/2018 навчальний рік показав, що в процесі навчання є недоліки над якими треба працювати. Необхідно визначити причини зниження успішності по класах, намітити шляхи їх подолання.
Результати ДПА у 4 А класі:
Предмет | Кількість учнів, які склали ДПА | Результати | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високій | ||||||
% | % | % | % | ||||||
Українська мова | 16 | 5 | 31 | 8 | 50 | 1 | 6 | 2 | 12 |
Математика | 16 | 5 | 31 | 1 | 6 | 2 | 12 | 8 | 50 |
Угорська мова | 16 | 5 | 31 | 1 | 6 | 3 | 19 | 7 | 44 |
Результати ДПА у 4 Б класі:
Предмет | Кількість учнів, які склали ДПА | Результати | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високій | ||||||
% | % | % | % | ||||||
Українська мова | 17 | 9 | 53 | 2 | 12 | 2 | 12 | 4 | 24 |
Математика | 17 | 9 | 53 | 2 | 12 | - | - | 6 | 35 |
Угорська мова | 17 | 7 | 41 | 3 | 18 | 2 | 12 | 5 | 29 |
Результати ДПА у 9 класі
Предмет | Кількість учнів, які склали ДПА | Середній бал | Результати | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високій | |||||||
% | % | % | % | |||||||
Українська мова | 20 | 5,2 | 10 | 50 | 1 | 5 | 5 | 25 | 4 | 20 |
Математика | 20 | 4,8 | 6 | 30 | 9 | 45 | 3 | 15 | 2 | 10 |
Угорська мова | 20 | 5,3 | 6 | 30 | 8 | 40 | 5 | 25 | 1 | 5 |
Результати ДПА в 11 класі:
Предмет | Кількість учнів, які склали ДПА | Середній бал | Результати | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високій | |||||||
% | % | % | % | |||||||
Українська мова | 21 | 2,6 | 19 | 90,5 | 2 | 9,5 | - | - | - | - |
Математика | 10 | 4,2 | 5 | 50 | 3 | 30 | 2 | 20 | - | - |
Історія України | 11 | 5 | - | - | 11 | 100 | - | - | - | - |
Біологія | 17 | 4,5 | 1 | 6 | 16 | 94 | - | - | - | - |
Англійська мова | 3 | 4,7 | 1 | 33,3 | 2 | 66,6 | - | - | - | - |
Фізика | 1 | 7 | - | - | - | - | 1 | 100 | - | - |
Аналіз навчальної роботи
Високих результатів досягли вчителі школи у розвитку творчих здібностей учнів. Так у районних предметних олімпіадах стали переможцями та призерами, а саме:
з угорської мови та літератури Яноші Аннамарія 10 кл. 2 .місце
з фізики Ковша Жолт 7кл 3. місце
Палінскі Георгіна 11 кл 3 . місце
з астрономії Палінскі Георгіна 11 кл. 3. місце
з правознавства Яноші Аннамарія 10 кл. 1. місце
Варга Болгарка 9 кл. 3. місце
Яноші Аннамарія зайняла 2 місце на ІІІ етапі учнівських олімпіад з угорської мови та літератури.
Робота шкільного колективу завжди проводиться за програмою виявлення та підтримки талановитої молоді, створення умов. необхідних для розвитку індивідуальних та неординарних здібностей. І як наслідок – школа традиційно має переможців конкурсу угорського правописю Шімоні, (Товт Е. 7 кл. 2. місце, Ковша Ж. 7. кл. 3 місце) , Караді ( Яноші А. 10 кл. 1. місце). З конкурсу природознавства (Вароді Дюла 5 кл. 3. місце),конкурс з історії (Варга Віктор 6 кл. 1. місце), конкурс з географії (Варга Віктор 6 кл. 2. місце). У старшій школі функціонували профільні класи фізико-математичного профілу навчання.
По наслідкам навчального року були нагороджені Похвальними листами 10 учнів, та Похвальними грамотами 6 учнів.